Frøken Lakenskrekk Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er 39+5 idag, og blitt litt bekymret de siste dagene. Jeg har hatt veldig god matlyst helt siden uke 20 eller noe sånt, for da ga kvalmen seg. Men nå har jeg nesten ikke matlyst for tiden, orker ikke tanken av mat og blir kvalm av ingenting. Passer på å spise alikevel, men det blir ikke like mye som før, og mer sjeldent enn før. Tidligere var jeg flink til å spise litt hver 3-4 time. Nå i det siste har jeg ikke klart å spise mer enn littegrann 2-3 ganger daglig. Kjenner innimellom at jeg blir sulten, men orker ikke tanken av mat og å spise. Kan dette være farlig? Bør jeg spise selv om jeg egentlig ikke klarer det eller bør jeg la vær å spise like mye/ofte siden jeg bare blir kvalm og sånn? Skal til jordmor på torsdag, skal ta det opp med hu da, men lurer på hva jeg skal gjøre fram til det? Det har skjedd mye i det siste og hormonene har flydd SKIKKELIG. Kan det være pga det eller kan det være noe annet? =/ Blir litt nervøs når ting plutselig forandrer seg..
Anita*født* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Har det sånn jeg oxo,blir kvalm bare tanken på mat...Noe som aldri har skjedd noen gang i mitt liv,klarer spise noen dagen 1 gang for dagen noen ganger 2 g....... Sure oppstøt osv... hehe...Passer på drikke masse jeg da..
Frøken Lakenskrekk Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Passer på å drikke masse jeg også. Men blir slapp og uggen når jeg nesten ikke spiser på noen dager.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Det er ikke noe farlig..babyen får d den trenger. Men for din del bør du jo drikke mye da. D er jo slik på slutten fordi barnet er stort og presser både her og der..tarmene og magesekken og alt jobber saktere enn normalt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå