lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 i natt hadde jeg smerter nederst i magen. de gikk ikke over og varte i ca 7 timer, fikk ikke sove.. noen som vet hva dette kan være??? er bra nå da. er 4 uker til termin... håper noen kan hjelpe meg....
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 har slik i timesvis jeg og..men jeg er 5 dager over termin da..men hadde d en del tidligere og..d r nok sterke kynnere og slikt...sannsynligvis ivertfall.men du må gjerne ringe føden synes nå jeg da...kunne vært d var rier og..men bare for å berolige deg selv litt mer liksom:)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 tenkte på å ringe føden i natt. men viste ikke hva det var. jeg trodde kynnere/rier kom sånn i takt.(altså smerte så bra, så smerte) uff ikke lett når man ikke vet hva man skal kjenne etter. men tusen takk for svar, bør kanskje ringe føden da om det skjer igjen..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Rier kommer takvis men kynnere trenger ikke d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå