Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei. Nå er jeg så rådvill at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.Er over halvveis i svangerskapet,og hater å være gravid.Ting går litt dårlig i forholdet og er blitt sånn at han vet ikke om han vil fortsette eller ei...Skulle ønske jeg mista ungen eller at noe skjedde.Er kjempe redd for jeg fantaserer om hvordan jeg skal klare å få til det og hvordan ting vil bli da.Måtte bare få det ut for jeg er redd jeg skal gjøre noe dumt..
Mamma snart=) Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 husk på at det å få et barn er det største og mest fantastiske som kan skje et menneske, med eller uten partner. og jeg er sikker på at du vil klare deg fint uten partneren din, hvis det blir aktuelt. jeg må bare si at jeg syns det var litt slemt av han og komme med den, når du er komet så langt på vei. det å miste et barn er vondt og grusomt så jeg håper for din del at du klarer resten av svanerskapet med eller uten partner. en vis mann sa at uansett om man beholder barnet eller ikke, kommer man til å angre seg en eller annen gang. håper det ordner seg. det kan være du trenger noen å snakke med så her er noen forslag: venn/veninne, familie, lege, jordmor eller en prest( selv om du ikke er kristen, anbefaler deg det ettersom presten har det strengeste taushetsløfte)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Kontakt noen profesjonelle du kan snakke med - det kan hjelpe deg å få sortert ting i eget hode. Legevakta har noe de kaller for livskrisehjelp - de kan garantert hjelpe deg!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 samme her... går tur om kveldene og håper at noen skal hoppe fram og knivstikke meg i magen..... har prøvd 2 forskjellige psykologer. de suger!! har snakket med amathea, lege, jordmor, mamma, en venninne, og hatt samtaler på poliklinikken på sykehuset. har til og med gått til sånn naturterapeut.. INGENTING HJELPER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå