Gå til innhold

Tynn, sterk loddrett strek på Clearblue testen min! Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Hjelp! Denne streken dukket opp etter ca 5 minutter, og gjør slik at det er dannet et kryss (veldig synlig også) Men, den er veldig tynn, slik som sytråd ca.. Telles det som positivt?? Streken er blå, og den er som sagt veldig klar.. Jeg er ikke på dagen sikker på når jeg skal ha mensen, men det i disse tider.. Har følt meg så rar, derfor jeg tok testen..

Dette var IKKE planlagt.. Har allerede en på 14 mnd...!

Noen som har lignende erfaringer? Kan den være "falsk" positiv?

Fortsetter under...

Streken kom etter ca 5 minutter.. Testen så først negativ ut, også plutselig kom den tynne streken som beskrevet ovenfor.. Men, den er blitt sterkere utover dagen.. men, det begynte 5 minutter etter at jeg hadde tisset på den.. Hjelp.. Litt stressa her nå...

Annonse

jeg vil tippe at du er gravid... At du ikke tok med morgenurin og likevel fikk positivt utslag gjør det bare enda mer sannsynlig at du er gravid... Det er høyere nivåer av hcg i morgenurin, dvs.. lavere når du ikke bruker morenurin,, og når det da slo ut.. vel.. du forstår hva jeg mener? :-)

Sjekk bruksanvisningen. Der står det etter hvor mange minutter du skal sjekke. Hvis du skal sjekke etter 2 minutter kan 5 minutter være for lenge, og da kan du få falsk positiv.

Ta ny test i morgen og still klokka og følg bruksanvisningen nøyaktig. Kast testen når tiden har gått ut.

Og for all del; oppdater tråden i morgen :))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...