Gå til innhold

Da var jeg tilbake hos dere igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk svar på HCG-prøven idag, den lå på under 2 (blodprøven ble tatt på tirsdag i forrige uke).

Da har jeg altså hatt en SA, priser meg lykkelig over at jeg ikke hadde smerter eller store blødninger (mye mindre enn vanlig mens, det synes jeg er litt rart??).

Så nå går vi i vår 2.PP, og håper spiren sitter denne gang...Regner med at jeg regner første blødningsdag som første syklusdag?

Har ENORMT såre brystvorter og areola har aldri vært så stor og øm...kan dette være tegn på at EL nærmer seg? Jeg er jo tydeligvis ikke gravid så.. ;)

Regner med at IKM blir 10.juli denne gang, uke 28.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe trist og høre:(

Så du får på nytt slå deg sammen med oss sommer prøvere:)

Ønsker deg iallfall masse lykke til.............

Skrevet

Tusen takk for det Tirilgirl.... :)

Krysser fingrene for klaff denne PP, men har dårlig magefølelse....

Masse lykke til for deg og, håper det blir 1.tri snart for deg og (selv om vi har det veldig koselig på "bli gravid")... :)

Skrevet

huff så trist :(

håper virkelig at spira sitter raskt og at den blir der til termin <3

mange trøste klemmer kommer din vei <3

Skrevet

Skikkelig leit å høre. Du holder på den neste vet du...!

stor bamseklem....:)

Skrevet

Er veldig lei meg for at du er tilbake igjen her!!! Har ikke ord - bare en oppfordring om å ta godt vare på deg selv nå, nyt sommeren i ikke-gravid tilstand og kom deg fysisk og psykisk igjennom dette. Er kjempetøft, men nyt sommeren og en ikke-gravid tilstand og så starter du på igjen om 1-2 mnd med friskt mot - da har kroppen din også kommet seg etter alt den har vært igjennom på kort tid. Det er mitt råd!!

Trøsteklem til deg fra

Skrevet

Tusen takk for alle trøstende ord...spesielt til deg *meg og lille snuppis*! :)

Skal nyte sommeren og jobbe (synes det er best for å få tankene over på helt andre ting)..Vi har bestemt oss for å la naturen gå sin gang, blir vi gravide denne PP, flott...hvis vi ikke blir det, så har vi mange PPèr å ta av, hehe! :)

Kjøpte meg RedBull i går, måtte bare ha...ingenting er så galt at det ikke er godt for noe! ;)

Jeg er litt usikker på om jeg hadde EL i helgen, hadde SYKT ømme pupper (kunne ikke være borti areola uten at det svei skikkelig), stikkinger nede til høyre i magen og masse utflod....hadde rikelig med sex i det tidsrommet (vi sliter ikke på den fronten for å si det sånn), så gjør meg ingenting om jeg ikke helt har oversikten...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...