Gå til innhold

Har jeg for lite melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår spiste hun av begge puppa hvert måltid, men ville enda ha mer. Inatt var det likends - mens natta før fikk hum mme før mm pga jg var sjuk og pappan ga. Da sov hun 5 imer i strekk.

Jeg har vært sjuk en uke brystbtennelse. Tatt to ulike medisinerog hatt opptil 40,5 i feber g vært skikkeli plaga.

Frykter jo nå at jeg mister melka pga styret - er drit sliten etter 9 lange tunge mnd også. Noen med tips eller erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i hvert fall at stress gjør at kroppen produserer mye mindre melk, det har jeg selv erfart en del ganger...

Når det gjelder spm om du har for lite melk er det vanskelig å svare på... Kan jo være hun har økedøgn,kan være hun bare er urolig slik mange babyer er spes på kveldstid,kan være mindre melk...

Vil i hvert fall råde deg til å prøve å slappe av, selvom jeg vet hvor vanskelig det er. Har nettopp vært gjennom 4 ekstremt vankelige uker pga div ammeproblemer, og jeg jobber nå for å øke melkemengden min. Har også hatt brystbetennelse med like høy feber, så jeg vet hva du strever med.

Men det er veldig viktig at du roer ned, tar hver dag som kommer og tenk at det er ikke verdens undergang om du må gi henne en flaske mme innimellom - for hvis du har for lite melk så får du nok melkeprod opp igjen hvis du vil! Det vil nok gå seg til... Barnet kan jo være urolig hvis du stresser også, de merker jo det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...