Gå til innhold

Jaja.. dette er vell for klanglesiden,men det er jo ingen der!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye snakk om skrivefeil for tiden,og jeg gjør nok mange selv.. Men gud hvor det irriterer meg når folk skriver Hvar istedenfor Var!!!

Generellt sett så er det ikke mye som irriterer meg,men det har plaget meg i mange år!

Å ikke lag en dysleksi tråd av dette nå! For det er ikke dysletikere jeg sikter til! Flere av minne venner gjør dette,og de er IKKE dysletikere.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hvet er verre syns jeg. :-)

Skrevet

kLanglesiden :o) Den er vel ny?

:o)

Skrevet

Du er jo åpenbart dyslektiker selv? Ingen som rakker ned på det, men synes ikke noe om at dere slår deres egne heller!

Skrevet

Hehe.. Ja der ser man :P

Å ennå så jeg over det så ingen skulle kunne ta meg på noe. :)

Skrevet

vell og klanglesiden?

Enten laget du dette innlegget slik med vilje, eller så bæsjer du ganske kraftig å leggen nå ;-)

Skrevet

Heh.. Åpenbart dysletiker ja? Hvordan er jeg det da? :)

Skrevet

Ja jeg har også skrevet "minne venner" :o men det betyr ikke at jeg er dysletiker.Er VEL at jeg normalt skriver på dialekt,og da hender det blir litt feil når det går litt for fort (trodde jeg så over det) :P

Hehe... Så ja Alva,her bæsjer man lett på leggen :)

Skrevet

Det var da voldsomt til skrivefeil i innlegget ditt da hi. Da er det vel ikke helt på sin plass og kritisere andre...eller?

Skrevet

Jeg er enig i at HI ikke skriver spesielt godt, men det er lov å irritere seg når folk har totalt misforstått. En ting er å slurve og overse at det kom en bokstav fra eller til. En annen ting er irriterende feil som å/og (som også HI har) og hv/v feil. Og det er ikke bare fordi det er irriterende for oss pirker, det er fordi slike ting kan ødelegge en setning helt og føre til misforståelser.

Jeg er HELT enig med HI. Hvar er for dumt. Hvet også :)

Skrevet

En annen ting er at hun ikke har mellomrom etter komma, og hun praktisserer orddeling;) Små detaljer som er vanskelig å huske for dysletikere;)

Skrevet

Ja, men nå ba hun fint om å ikke lage en dyslektiker-tråd...

Skrevet

Her er retteliste for deg, HI:

Vell = vel

Klanglesiden = kranglesiden

Dysletiker =Dyslektiker

Dysleksi tråd =dysleksitråd

Generellt =generelt

minne = mine(i denne settingen)

Dette var noen, og disse kan du repetere i riktig form 3 ganger;)

Så har du og/å-feil.

Og litt for mange tegn etter noen setninger.

Å irritere seg så mye over andre, gjør ikke at en selv skriver rettere;)

Skrevet

Rare mennesker her inne. Hun starter faktisk med å si at hun er klar over at hun gjør feil selv, og at hun ikke vil starte en dysleksi tråd.

Men dere må jo bare :)

Skrevet

Skummelt å presisere hva man IKKE vil ha ut av en tråd; da blir det som oftest en oppfordring til alle kranglefantene her inne.

Skrevet

Poenget til oss som retter på henne er vel det å få frem at hun driter seg ut med innlegget. Det er ikke greit å kritisere andre, for så å fraskrive seg det å bli kritisert selv. Feigt. Se din egen bjelke i øyet før du kritiserer andres flis, haha;)

Skrevet

Ha, ha, ha!

Klangleside

Å ikke lagg...

dysletikere

Skrevet

Det heter ikke vell, og heller ikke Å i de sammenhengene du skriver det i.

'OG enda så jeg over det så ingen skulle kunne ta meg på noe', er et eksempel.

Skrevet

Er det slik at HI har dysleksi?

Isåfall...Hi...hvordan vet du da at det er vennenne dine som skrive feil, og ikke du som SER feil?

Kanskje de skrive VAR, men det er du som ser HVAR.

Skrevet

Morsomt innlegg, HI

Vell

klangle

generellt

å ikke

dysleksi tråd

dysltikere

minne venner

flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...