En blå å en rød:) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Slimproppen har gått, har diare, er skikkelig kvalm, å har kynnere som minner om mens smerter. Men ikke noe regelmessig. (Er i uke 36). Mye utflod, gjennomsiktig og slimete... Blir dessuten fort svimmel, og har skikkelig vondt i ribbena...
Lillemille78 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er kun i uke 29 og har mye av de samme plagene bortsett fra at slimproppen ikke har gått. Tror ikke noe er på gang, men er du tvil så ring fødeavdelingen, de får sånne telefonere hver dag og kan helt sikkert hjelpe deg;-)
med nr 3 i magen Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 hei! har det akkurat som deg i dag jeg å. vært i dårlig form i natt, sinnsykt mye halsbrann, kvalm, å jeg har ikke vært kvalm på flere månder. våknet imorres, fremdels kvalme, å har løpt fram å tilbake fra do med skikkelig diare..er fullgåtte 35 uker imorra. sist fødsel begynte sånn hos meg,håper den ikke begynner helt enda da, vil gjerne gå liiiitt lenger. fikk førstemann litt over 3 uker før tiden.
En blå å en rød:) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 da er det vel bare å vente i spenning!! Fødte før temrin med sistemann også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå