Gå til innhold

jeg klarer ikke denne spenningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HJEEEEELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på etterkontroll på sykehuset i dag (ble operert pga exu 21. april) og jeg testet jo positivt for en uke siden. Tok hcg-måling på onsdag i forrig uke og gyn kunne idag se et sterkt endometrie, men kunne ikke se noe graviditet ennå. Det er jo tidlig ennå også....

Så da ble det ny hcg-test i dag og den skal jeg få svar på før kl 14 i dag sa han. Men han er ganske glemsk når det gjelder slike ting, så jeg måtte ringe han på mob hvis jeg ikke har hørt fra han kl 14......

Så hvis det er fin stigning, blir det ny UL om 2 uker og hvis det ikke er fin stigning så aner jeg ikke hva som skjer. Var så utafor da jeg var på sykehuset at jeg glemte å spørre..... Holder på å grine her jeg sitter nå!

Klarer jo ikke å konsentrere meg om jobben i det hele tatt nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre rett og slett.... hvordan skal jeg få tiden til å gå til jeg hører fra sykehuset da?????

buuuuhuuuuuuu.........

Kryss alt dere har for meg nå jenter! Dette er liksom enten eller det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser det som krysses kan og håper virkelig du er gravid...tror det..

masse masse lykke til!

du må holde oss oppdatert da! venter i spenning sammen deg!!

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har - maddemor, du må prøve å roe deg ned så alle hormonene kan få fri flyt i kroppen, det gir optimale næringsbetingelser til embryoet!! Hold oss oppdatert da - tenker masse på deg!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...