Gå til innhold

Til alle som sliter med å snu seg i senga;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp et silkelake på KID og legg det løst oppå det vanlige lakenet ditt. Er myyyye lettere da! ;o)

Jeg gadd ikkje kjøpe et helt laken så jeg bruker silkemorenkåpen min, og legger den under rompa hver natt ;o)

Lykke til ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt silkenattkjole siden jul, og det letter snuingen noe.. men fortsatt vondt!

Skrevet

Tvile på at et silkelaken hjelpe mot smertene i magen eg har/får når eg skal snu meg i senga.. hehe

Skrevet

Kanskje ikke, men du slipper å bruke magemusklene så mye når du snur deg på et glatt underlag. Selv hadde jeg ikke klart meg uten "silkelakenet" mitt, men det er mest pga bekkenet.

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve dette tipset i går kveld og tredde på meg silke nattkjolen min.. Haha.. ja det var fint, trodde liksom at den passet jeg da, men med 18kg ekstra så ble den så kort og trang at det ikke hadde noe hensikt. Måtte le litt der jeg sto i silkepølseskinn! :D

Skrevet

jeg "løfter" med meg magen jeg hver gang jeg snur meg.. hehe.. tar en hånd på siden..og løfter den med meg på en måte... hjelper masse... for meg kunne jeg ikke drømt om å sove på noe silke akkurat nå.. holder på å dø i denna varmen... blir så varmt og klamt med silke og sateng..

Skrevet

Jeg fikk et tips av jordmor om å kjøpe av de største herreboxershortsene i silke og ligge i på natta. Min datter på 7 var med på handletur og det ble litt humring og fnising da mamma kjøpte boxer med Svampebob-motiv ;o) Desverre hjalp ikke dette i det hele tatt for min del, men det ble i allefall en morsom historie og mye latter av det :)

Og forhåpentligvis har det hjulpet andre!

Skrevet

Ikke ha på kjolen! Men legge den oppå lakenet, og legg deg oppå ;o) DA er det lettere å snu seg ;o)

Ikke lett å være høygravid altså! (jeg her heldigvis bare 16 dager igjen)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...