Line1981 Skrevet 22. juni 2009 #1 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg hadde Bugaboo til minsten, var storfornøyd og det var med sorg i hjertet jeg solgte den videre.. (Vi trodde ikke vi ville ha flere, men der tok vi grundig feil.. ) Det var to ting som irriterte meg med Bugaboo.. 1. Forhjulene.. På vinterføret 2007 var det helt forferdelig.. Det skal sies at jeg var ute for å følge datteren min på skolen, og måkebilen hadde ikke skjønt at det kunne være greit å måke på parkeringsplassen på skolen også.. Ellers gikk det jo tålelig greit med både islagte veier, og normal mengde snø... 2. Setet til sportsvognen.. Jeg måtte bytte vogn når han nærmet seg 2 år, da satt han stakkars med hodet oppi kalesjen.. Positivt med Bugaboo var den store bagen, han lå som en prins oppi der til han var nærmere 8 mnd.. Den var dyp og lun, med overtrekket var det så godt og varmt, og ingen kald vind rakk han.. Jeg likte veldig godt den "knekken" i setet,han sov som en engel i den vogna, fikk han ikke til å sove så godt i TFK'n.. Bugaboo er jo utviklet i samarbeid med barneleger og fysioterapeuter, den knekken barnet får sørger visst for bedre blodsirkulasjon, og det er bevist at det er bra å sove med bena høyt.. Så planlegger vi lillesøster eller lillebror da, og babyen må jo kjøre standsmessig h*n også da.. Så hvilken vogn velger jeg meg? Skal jeg velge Bugaboo igjen, og heller ta vare på TFK'n til babyen ikke er baby lenger og trenger større vogn? Eller bør jeg velge en annen? JEg har noen "krav" da.. 1.Vendbar, eller at man kan ha sportsvognsdelen begge veier.. 2. Helst full liggestilling, eller at den kan tiltes i liggestilling (som Bugaboo) 3. Mulighet til bilsete-adapter. 4. Romslig bag.. Får store barn, og har en gammel skinnpose og en Odenvalder dunpose.. Ellers er jeg ikke opptatt av om det er 3 hjul eller 4 hjul.. Noen andre med vogndilla som kan hjelpe? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140290403-hvilken-vogn-skal-jeg-velge-tips-og-gode-r%C3%A5d-%C3%B8nskes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå