Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Føles det som "vanlige" rier?? Og når lar de riene gå sin gang, frem til hvilken uke stopper de fødselen på sykehuset?? Jeg har så kraftige kynnere, lurer noen ganger på om det er fødselen som er igang... Er min tredje, så kjenner igjen vondtheten fra de to forrige... Ikke lyst å føde helt ennå...nettopp kommet inn i 3.trimester...
*Mamma09* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er førstegangs så vet ikke om de føles som vanlige rier, men jordmora på sykehuset sa de var rimelig like. De prøver å stoppe fødselen frem til uke 34 sa jordmor. Jeg var i uke 32 da jeg kom inn med mine. Og hun sa de ville prøve å stoppe dem om gikk det ikke så gikk det ikke. Hun sa også at om jeg kom inn igjen med premature rier i uke 34 eller etter det kom de ikke til å prøve å stoppe dem. Skjønner at det er litt tidlig for deg å føde om du nettopp kom inn i tredje trimester. De vil ihvertfall prøve å stoppe dem på sykehuset så tidlig i svangerskapet. (ifølge det de har fortalt meg ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå