Gå til innhold

Om sex.... Litt detaljer.... ;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg må nesten spørre her inne;) Er førstegangs..

Men hvordan har dere det? Er det samme som før??

Jeg merker at jeg har vanskligere med å puste, og magen knyter, og strammer seg.. Det gjør meg litt redd... Og så kan det plutselig gjøre vondt nederst i magen også, i noen sekunder..

Og i tilleg, så kommer det en del hvitt/grønnt, litt klumpete slim/utflod ut, så mannen må nesten bare dysje detterpå.. jeg også... Og etter sex'en, så kan jeg bli veeeldig, faktisk, oppblåst i kjønnsleppene... Er dette normalt???

Er det noen jeg kan spørre, så er det jo nesten her inne som er best:)

Ellers så er det faktisk ganske bra, om ikke bedre!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er helt normalt alt du beskriver og jeg har opplevd akkuratt det samme! Så trøst deg med det:) Du er ihvertfall ikke unormal!

Jeg anbefaler absolutt at mannen dusjer etter samleie, pga ph-verdien i skjeden er litt annerledes i en graviditet og mannen din kan reagere på det og bli sår.. da er de bedre at han tar seg en dusj etterpå og slipper plagene med svie og kløe. Er ingen hemmelighet at vi har litt ekstra utflod også som gravide...

Lykke til!

Skrevet

Høres kjent ut.... Så er iallfall normalt alt sammen. Er du bekymret, ta det opp med jordmor eller lege. Selv om det er pinlig, har de garantert hørt verre ting før;) Det fine med sex under graviditeten, er at dere kan oppdage nye sider ved sexen og dere selv :)

Skrevet

Jeg har det bedre enn før ang sex,mer glede av det er i uke 39 nå,er ikke like aktiv men har hatt sex i det siste..Men har ikke utflod men kynnere og sånt er normalt...Sex kan jo starte fødsel oxo... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...