lykkelig x3 <3 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei. Venter nå vårt tredje barn. Har jente og gutt fra før. Første gang var jeg kvalm/oppkast første trimester og med gutten var jeg kvalm og kastet opp hele svangerskapet. Er nå i uke 7 og har bare hatt noen kvalmebølger... Lettet over det altså, men da kommer bekymringene om alt er som det skal. Har dere merket stor forskjell?
mummsy Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hei hei. Jeg venter også nummer 3. Så heldig vi er:) Jeg har hatt 3 forskjellige svangerskap på mine. Har 2 gutter fra før, og jeg var litt kvalm et par uker, men ikke slik at jeg ikke kunne fungere i jobb og så syyykt trøtt i de 2 første svangerskapene, men denne gangen er jeg helt grusomt kvalm, men ikke noe spesiellt trøtt (ikke mere enn vanlig iallefall:p (er i uke 7) .
ma-85 Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Synes det meste er veldig likt som sist! Har hatt litt kløe og leggkramper denne gangen, det hadde jeg ikke sist. Men ellers to veldig like og veldig lette svangerskap.
cakes Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 hei:) jeg har hatt veldig forskjell på svangerskapene, første gang hadde jeg sv.forgiftning, kraftig bekkenløsning (som jeg forsåvidt sliter med enda), kvalme i 9mnd og kronisk uvi. førstemann var jente.. andremann var gutt, da var jeg bare veldig trøtt og slapp de første ukene, litt kvalme, bekkenløsningen var bare såvidt det var litt verre enn normalt. så det var igrunn et veldig greit svangerskap:) denne gangen så har jeg verre bekkenløsning enn noensinne, fortsatt kvalm og slapp,jeg er i uke 31. og utrolig mye vann i kroppen. blir jente denne gangen også.. så jeg har tydeligvis tyngre svangerskap med jenter. det som derimot har vært likt de første gangene er at slimproppen gikk 3 dager før fødsel, og da fikk jeg melk også. denne gangen har jeg fått melk for en måned siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå