Gå til innhold

God ferie til alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer ferietiden seg for fult. For noen er den allerede i gang. Jeg ønsker herved alle sammen en riktig god sommerferie 2009!!!!!!!!!!!!! Håper den blir veldig innholdsrik, utfordrende, spennende, avslappende, rolig, solrik, varm, masse glede, masse kos, masse is, masse grill, mye svømming, mange turer, mye familiekos, mye omgang med venner osv osv osv. med andre ord lad opp batteriene for fult igjen!!

Og sist men ikke minst kom innom så ofte du kan her:)

God sommerklem:)

Skrevet

Ungene våre har første feriedag i dag. Jeg har permisjon/ferie, og det samme har mannen min. Dermed har vi laaaaaaaaang ferie i år.

Blir nok ikke så mye tilstede her på Bam i sommer, men det får så være. Kommer sterkere tilbake til høsten, og litt vil jeg nok være her underveis allikevel

Sommerklem tilbake til Kokkeli-mor!

Skrevet

Ungene har siste skoledag imorgen så etter det er det sommerferie for dem helt fram til skolestart :) Jeg skal jo jobbe helgene mine + noen ekstra vakter da men har mye fri i sommer så vi kan kose oss sammen :) Ønsker alle en flott sommer :D

Skrevet

Takk og takk, skal snart gå på butikken så skal jeg legge meg ute å nyte en soldag. Første i sommer så jeg føler at ferien startet i dag :) deilig, gleder meg!

Skrevet

Takk, takk og i like maate.

Her begynner ferien paa torsdag, da har ungene egentlig en uke igjen paa skolen men vi drar til norge den kvelden. Da er det 8 uker hjemme med forhaapentlig vis oppholdsvaer og temperaturer paa mellom 15 - 18 grader. Faar nok varme saa det holder for oss....

Skrevet

Tusen takk og i like måte!! =)

Det er enda 5 uker til barna skal ha ferie i bhg da, men tar de kanskje ut noen dager. Imorgen skal storesøster få være med mamma til byen og handle litt. Tror hun setter pris på det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...