mrst Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Har dere ujevn mens? Eller er det noen av dere som får mensen om trent på klokka og dagen de skal, men som alikevel sliter med å bli gravid?
Blåbærmuffins Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg kan omtrent stille klokka etter syklusen min, har fått påvist eggløsning og mannens sæd er tipptopp. Siste greia som skal sjekkes før prøverør er om egglederne er åpne.
Andrea75 Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Ja, jeg kan stille klokka etter mensen - vel, nesten da... ;o) Og vi har forsøkt i over 3,5 år uten hell.....
ny83 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 hei. jeg har også stabil sylus. for positive eggløsningstester og har oss på riktig tidspunkt, men ingen ting skjer. sambo sine svømmere er ikke helt tipp topp, men ikke så dårlig at d er grunnen til barnløsheten. jeg har blitt gravid 1 gang, men d gikk dårlig pga mange alvorlige feil på barnet. står på venteliste hos porsgrunn, så blir spennende. har prøvd i 2,5 år. lenge har dere prøvd?
blirjegsnartmamma Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har ikke eggløsning, og derav ujevn mens Mannen min har dårlige svømmere i tillegg, har vi akkurat funnet ut, så det er jo ikke rart dette ikke funker!
titinn Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Har tidligere hatt ujevne sykluser fra 38-50 dager. Tok hormonprøver i april som var normale og forrige syklus (etter skylling/hsg av eggledere) kom mensen etter 30 dager og egenlig en dag før en da den egentlig skulle komme!!!! har ikke skjedd på år og dag tor jeg...... håper dette er et tegn på at sjansene har økt!? mannens "svømmere" er normale..
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har også stabile sykluser på mellom 29 og 32 dager og sambo sine svømmere er som de skal. Har tatt lapraskopi og egglederene er åpne og det var ikke tegn til noe som helst galt. Blodprøvene viser el og jeg har prøvd pergo... men INGENTING skjer?? blir så fortvilet. Har vel gått ca 20 mnd siden jeg sluttet på pilla... sukk
GuttemammaTilTo Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 hei! jeg aaaaner ALDRI når jeg får mens, det er veldig frustrerende. så ut ifra det blir jo også eggløsningen deretter. vi slet i halvannet år med å bli gravide med førstemann uten en eneste positiv graviditetstest, vi var i det hele tatt overlykkelige da vi ble gravide! vi har en velskapt sønn på 10mnd og vil nå prøve på nr 2. jeg frykter en lang kamp denne gangen også, og vil gjerne spørre legen om pergo da vi ikke brukte noe hjelp forrige gang. vi har ikke brukt noe prevensjon siden fødsel. fikk mens tilbake etter 3mnd, de 2-3 første syklusene var relativt normale, men jeg har vel kun hatt mens 1 gang siden det! Så her føles det litt som å skyte i blinde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå