Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest et eller annet sted at men kan regne dato for SA som første dag i ny menstruasjonssyklus. Noen som mener at dette stemmer, og at TR kommer ved IKM, eller er det vanlig at kroppen er i ulage og at syklusene blir unormale ei stund framover?

Hadde SA 20 mai, var bare 6 uker på vei. Sluttet å blø etter 4 dager og slapp utskraping. Har normalt syklus på 33 dager, og dermed er IKM i dag hvis jeg regner som før. Men vet ikke om jeg må regne med at det er ustabilt ei stund. Noen som har erfaringer. Ingen tegn til TR enda, så alle svar mottas med takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Så leit at dere mistet. Det er nok som alt annet dette. Litt individuelt. Jeg ventet ikke noe lenger på mensen etter verken sa eller ma. Den kom til tålig normal tid etter. Jeg har alltid hatt ganske regelmessig syklus. Vet ikke om det har noe å si akkurat men. Mener ihvertfall å huske at de gikk vanlig tid etter til mensen kom:) Men vet at mange må vente en stund. Dette tenker jeg hjalp veldig;) Men svarte nå likevel;)

Skrevet

Takker og bukker for svar uansett, jeg! Regner med det kan være individuelt som du sier, men uansett greit å høre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...