LillyMy+1<3 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Er det noen her som har erfaringer med kremmen dr greve nærende strekkmerker? Fant den på apotekt å kjøpte den selv om det står overalt at strekkmerkene vil komme uansett. Men alikevel da..
Perledykkeren Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Ingen erfaring med den men bruker daglig Clarins sine produkter. (en olje + en krem) Er snart 30 uker med tvillinger og dette er mitt 3. svangerskap... Jeg er også litt usikker på hvor mye jeg tror på kremer ,men behagelig er det uansett og foreløpig har jeg ingen strekkmerker. Også tenker jeg at er det en liten sjanse for at det hjelper så er det jammen meg verdt det og det er iallefall produkter som gjør huden glatt og fin
Mamma til snart 4 Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Du kunne like godt kjøpt deg en helt vanlig krem;) ingen kremer når så langt ned i hudlaget for å motvirke strekkmerker. strekkmerker sprekker i det 3 hudunderlaget, og er nok mer arvelig betinget;) noen får en hau slik som jeg gjorde i det første svangerskapet, andre går klar i hvert eneste svangerskap;)
Poppie Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Mulig det ikke fungerer med krem. Og jeg har ingen erfaring med dr greves krem. Men jeg smurte med Vichy sin anti-strekkmerke-krem i hele forrige svangerskap og fikk ingen strekkmerker. Denne gangen trodde jeg på at det ikke hjelper å smørre seg, så jeg kuttet ut Vichy sin krem når den var tom et stykke uti svangerskapet (hadde ingen strekkmerker da) og smurte etter det med vanlig krem, men bare rundt annenhver dag. Og nå har jeg masse strekkmerker Fikk panikk og har kjøpt Vichy sin krem igjen og håper den kan rette opp litt og forhindre nye merker nå helt på slutten... Angrer skikkelig på at jeg sluttet med den. Tror absolutt det er arvelig betinget. Og alder har nok også noe å si (får sjeldnere strekkmerker med ung spenstig hud). Mulig det er tilfeldig at strekkmerkene kom nå og ikke sist. Men likevel, ville ikke tatt sjansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå