Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg fikk pos el test på fredag og tok pregnyl inj for å få fart på eggløsningen. På lørdag var det grillfest og jeg tok meg to glass vin og nesten en øl. Har i grunnen sluttet å røyke, men tok meg noen røyk da. Nå har vi jo prøvd en god stund på å bli gravide uten og lykkes, så vi prøver på en måte å leve litt normalt. Men jeg kjenner jeg fikk dårlig samvittighet for å ha drukket og røyket. Er redd for at det kan ha betydning for å kunne bli gravid denne pp. Men jeg blir gal av å alltid passe på hver mnd. Hadde jeg ikke tatt meg litt vin så ville det nok blitt spekulasjoner på om jeg er gravid:P Hva gjør dere? Er dere totalt avholden under prøvingen? Takk for svar:)
Puppen og lillemor Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hei, Jeg er bare i 2. pp, men jeg prøver å leve så normalt som mulig (hvis ikke tror jeg at jeg kommer til å bli gal..).. Men akkurat i dagene mellom el og ikm prøver jeg å være litt forsiktigere.. jeg tar meg kanskje et glass vin eller to, men jeg unngår å drikke mye.. Jeg er som deg og orker heller ikke spekulasjoner fra venner etc... det skal ikke mer til en 'nei takk, jeg orker ikke øl i dag, jeg tar heller en cola' før alle kommer med mer eller mindre direkte kommentarer og hint.. Jeg ville ikke bekymret meg så altfor mye hvis jeg var deg.. (men det er min mening da.. det er sikker andre her som er helt uenige..)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Ja!! Sist brukte vi over 40pp.Man kan ikke slutte å leve selv om man prøver å bli gravid. Hvis man skal ta hensyn til alt mulig og hele tiden tenke på hvor man er i syklusen så tror jeg prøvetid blir ekstra lang. Det er mange diskusjoner rundt hvorvidt det er skadelig for embryoet såpass tidlig eller ikke,men jeg tror ikke det er noe bedre emd en superstressa kropp. Er min mening da... Lykke til med prøvingen!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2009 Hei:) godt å høre.. ja det sikkert mange som ikke er enige, men jeg tenker at når vi har holdt på med prøving lenge.. sluttet på pilla i jan 08, men begynte virkelig å gå inn for timing i juni 08 da vi skjønte at det ikke hjalp å-ta-det-som-det-kommer:P Syns det er så tungt å alltid være på vakt for så å bli skuffet når tanta kommer. Tro meg, det er mye jeg ikke har vært med på. Venninnene mine begynner å synes at jeg er kjip..hehe, men jeg vil så inderlig klare å få det til:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er veldig enig i at man bør leve som normalt. Når man har prøvd så lenge, tror jeg man stresser mer om man går å tenker på det hele tiden. Men man trenger sikkert ikke drikke seg full akkurat i perioden...hehe Den dagen jeg ser + igjen, så slutter jeg med båe snus og alkohol. ... Håper virkelig det forbanna + kan dukke opp på testen snart...i august har vi prøvd i ett år, etter SA. Brukte 4 pp sist, men endte som sagt i SA. Syns dette tar alt for lang tid. Trodde lissom man kunne planlegge dette jeg! Så feil kan man ta... Lykke til alle sammen, og lev normalt og stress minst mulig. SOmmerklem
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2009 Får håpe den + viser seg snart.!!. Leit at du opplevde en SA. Skjønner godt at du er utålmodig nå. 1 år er lenge når man venter på å bli gravid. Har vel prøvd aktivt et år vi og, for det første halve året tenkte vi liksom at vi tar det som det kommer. Men ingenting skjedde da og har heller ikke skjedd til nå Kan ikke tro at det er 1 1/2 år siden jeg kastet pillene.. usj. Jeg tenkte også at dette var den enkleste sak i verden, men nei da. Skjer det ikke noe nå så slutter vi å prøve så aktivt for det er nesten mer stressende.. Lykke til jenter.. må spiren sitte ila sommeren:D Når har dere IKM??
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har IKM 30 Juni. Har som vanlig ingen tegn i verden på at det skal ha skjedd noe. Men er litt tidlig ennå da.... Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til.....mmmpfh...:/ Good luck alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå