Gå til innhold

Normalt å shave lårene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren min gjør det. ser ikke bra ut når de begynner og vokse ut.

og mormoren min barberer armene.. hehe

jeg barberer ikke lårene. de er kanskje lange, men de er lyse og myke (fordi jeg ikke har barbert de før) så det vises jo ikke.

da må man isåfall studere lårene mine og det er det ikke mange som gjør på nert hold :)

Jeg bruker sånn ladyshaver maskin på lårene. Har masse hvite hår der så. Ser så stygt ut når solen skinner på de syns jeg.-...ser ut som hvitt dun på lårene....

Så det kommer vel an på hårvekst om det er normalt..og hvor opptatt man er av det.

Annonse

Jeg gjør det vanligvis ikke, men i det siste har begynt å barbere litt med hårene. GJør det mot hårene på leggene. Jeg tar aldri solarium lenger og da synes hårene bedre når huden er så blek.

Men vet om folk som barberer lårhårene og folk som ikke gjør det.

PÅ sommeren pleier jeg å vokse hårene på lårene!

Annonse

Ser noen skriver at de har lyse, myke hår på lårene fordi de aldri har barbert dem og det er helt feil. Hår blir verken mørkere eller tykkere av å bli barbert, men de virker ofte stive i det de vokser ut fordi alle er kuttet like lange.

Jeg har lyse hår på lårene, men de er ganske lange, så jeg barberer lårene når jeg skal gå i korte skjørt eller bikini. Jeg bruker stort sett høvel og de er like lyse og myke når de vokser ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...