Gå til innhold

Fomle med 2 prinsesser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du se på meg?

termin 23 januar....når kommer den?Å blir det gutt eller jente???

Takknemlig for svar:)

300482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, tror nok det blir 21-22 kanskje den starter 21 og ender 22... er det en gutt? er litt usikker her.. så ta det med en klype salt. har du vært dårlig nå på starten, tror iallfall du vil føle deg litt utmattet i svangerskapet... men alt blir bra kissom:)

spår du? lyst å se på meg i så fall

Skrevet

Ja har vært/er dårlig....vet ikke hva det er enda,men håper litt på gutt siden vi har jenter fra før:)har litt jente følelse selv,men det er sikker for vi har jenter.

Ja kan prøve å spå deg,noe spessielt?

Takk for du tok deg tid:)

Skrevet

Lurer jo på om du ser noe graviditet på meg i fremtiden frieri, skole jobb.. bare se hva du får opp:)

bruker ikke prevansjon nå, men prøver ikke heller... men er litt redd jeg er gravid alt hehe blir jo glad men yngste jenta er bare 5 mnd hehe:)

noe mer du lurer på?

Skrevet

Får opp det er litt "mosegrodd/myggell" rundt deg...Du må ha litt galgen humor,du har svarene i deg selv, du må ut med det gamle å inne med det nye,forandringer i vente.

Får opp et graviditets kort på deg,men den kan være for di du nettopp har vært gravid?Har du gutt? Fikk opp gutt i kortene dine.

bruker tarot kort,så ikke jeg alltid får opp de enkelte spr.

Kommer jeg til å jobbe nært termin? Å hvordan blir fødselen?(gruer meg allerede....)

Skrevet

du blir sykemeldt 2- 3 mnd før fødsel og frem til perm start. Fødselen blir grei føler jeg.. den blir nok vond og litt lang men ingenting du ikke greier. føler alikavell du vil føle d gikk bedre enn forventet:)

mosegrodd myggell? vil de si gamle problemer som bør bli lagt bak meg? iså fall stemmer det... men kan du utype den litt hehe

5 mnd siden jeg var gravid, og har ingen gutt.. så ka du trur??? er jeg gravid alt...

bare spørr om du lurer på noe me

Skrevet

Tror vertfall det ikke er lenge til du blir det da,vist du ikke er:)

Med en gutt...

Mosegrodd/myggel...hehe...ja...du har vanskeli for å legge desse tingene bak deg,men du kommer deg ikke videre vist du ikke gjør det, for det "hemmer deg" på en måte.

Så ut med det gamle,før det nye kan komme inn:)

Men du er en strek kvinne,så du klarer det,men ikke slit deg ut,

Ble du klokere?

Skrevet

Ja hehe dette stemmer godt. så treffsikker er du:) blir spennende å se om jeg er gravid... ha en fin kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...