Gutter 06 og 09 <3 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei Har lest mye om at mange har prøvd både det ene og andre for å få start på fødselen. Men de aller fleste snakker om laksèrolje. Men jeg lurer på om microlax fungerer på samme måte? Laksèrolje inntas jo oralt så det går jo igjennom "hele" systemet. Mens microlax føres inn analt. Det står jo på pakningsvedlegget at det er ikke ar farlig for gravide. Men er alikevel litt skeptisk. Er det noen som har prøvd dette med suksess?
verpesyk83 Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 det lurer jeg på og om noen har hatt hell der og født kort tid etter.. jeg har prøvd det nå to ganger uten at jeg egentlig syns det funka så bra heller. noen som vet hvor ofte man kan ta det?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Har tatt det nå i kveld. Skal ha keisersnitt i morgen tidlig... eller.... i dag :-/ Tror ikke den kan sette i gang fødsel på noen måte. den tømmer bare nedre del av tarmen, og varer knappe 5 min.
verpesyk83 Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 mange som sier at det hjelper på å sette i gang riene.. synes ikke det tømte så bra heller jeg da jeg fikk ikke noe klyster sist fordi det var knapt med tid og jeg hadde fått akkutt diare hjemme på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå