Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt forvirra. Har lest litt om slimproppen, og den omtales alltid i entall. På fredag gikk den hos meg, og jeg tenkte: jaja, da er den etappa unnagjort. Men i går var det en ny "ladning" med slim, og jeg ble litt overrakska. Så toppet det hele seg med at dette gjentok seg i dag... Blit litt forvirra jeg. Det var ikke noe spor av blod id en, og jeg regnet med at det er greit. Men pleier den å komme i flere doser, eller at alt kommer på en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan komme stykkevis og delt. Dette varierer. Jeg fikk hele min mer eller mindre samlet denne gangen. Det har i ettertid kommet "smårester" - ser at det skiller seg i fra annen utflod pga utflod og konsistens. Men det er veeeldig lite mengder.

Har lest at slimproppen kan danne seg på nytt, slik at man kan kanskje oppleve å miste slimproppen flere ganger dersom man mister den første gang tidlig nok. Det er også mange som aldri ser noe til denne slimproppen.

Skrevet

Spør litt videre her jeg: Er slimproppen alltid rødaktig/brunaktig, eller kan den være samme farge som utfloden, bare litt "harderer"??

Skrevet

Min(e) var helt hvit(e). Så hvis den ikke kan være det, er det noe merkelig. Men jeg regner med at det er ok jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...