Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 jeg har fått beskjed om at det er greit, men kjenner likevel at jeg er litt usikker. Noen her som har erfaring på dette området?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hva lurer du på? Har du fått babyen?? Ammer andremann nå. Har gått greit, har hatt mine problemer men det tror jeg ikke har sammenheng med det. Kan være du må amme oftere, for lagringsplassen kan være mindre. Ellers skal det ikke ha så mye å si.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 jeg lurer på om det kan være skadelig for babyen. Får ikke babyen før om noen måneder....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Nei det er ikke påvist at det er farlig for barnet. Og ammingen min gikk helt fint. Hadde enorm produksjon og sprengte som helvete.. Det er mindre lagringsplass og man får derfor oftere brystspreng. Men en god pumpe gjør susen da. Ellers ingen andre problemer..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg fikk beskjed en kan faa litt problemer med utdrivningseffekten. Med meg gikk det veldig greit.Heldigvis ingen problemer og har kjempemye melk! Noen som vet om det er noe forskjell paa hvordan implantatet er satt inn? Jeg har under muskelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå