Gå til innhold

håper noen har svar til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sønn på 6 mnd som MÅÅÅ slutte med puppen nå,men ser ikke ut til at han liker nan.først trodde jeg ikke at han tok flaska,men det gjør han.elsker vann:) har prøvd med kopp også.

han er våken ca 6-7 ganger hver natt å krever veldig mye pupp på dagtid også.bruker mamman sin som smukke.vil ikke ha smokke.)noen som vet hva jeg skal gjøre når han ikke vil ta nan???

han får grøt på morgen,middag i 12-13 tiden og grøt til kveldsmat i 17.30 tiden.

håper noen kan hjelpe meg:) tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd andre merker da? Hipp og collett selges på de fleste dagligvarebutikker, og større butikker og apotek har ofte enda bedre utvalg. Synes selv at nan smaker (og lukter) ganske ekkelt og brukte collett til vårt første barn som tillegg.

Er temperaturen riktig? Lillegutt er veldig kresen på temperaturen både på flaske og grøt - må ofte lunke litt på flaska halvveis nedi da han begynner å klage og vri seg. Trodde først han var mett når han gjorde dette, men når melka ble varm nok så drakk han så fornøyd :-)

Skrevet

Hvis det er noen løsning at du pumper deg og gir ham mm istedetfor mme, kan du jo prøve det? Ellers er det selvsagt en mulighet å prøve andre merker mme, som du allerede har fått tips om. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...