sommerbaby! Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 jeg skal ha eggløsning i disse tider, men er så usikker på når.. har kjøpt el-tester, men er jo greit å ha en ca dato selv og. det er ikke for sent å ha sex den dagen testen er positiv, og dagen etter? eller burde man ha sex en dag i forveien og? orker ikke ha sex hver enese dag.. januar, februar og mars var syklusen min på 31 dager. i april 38, og nå siste mnd 34. i april var jeg syk, så er nok derfor. driver kroppen og retter seg opp igjen, ettersom syklusen ble fortkortet med 4 dager sist gang? burde jeg kanskje regne ut fra 31 dager da? hvilken syklus burde jeg regne ut el fra? ble masse spm nå, håper noen tar seg tid til å svare går inn i vår 2pp nå, sluttet med pillene i slutten av januar.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hei travelt dette med uregelmessig mens å el. Men fra førstedag i mens så burde du regne 14 til el. Vi har sex fra dag 10 og i annen hver dag. Vi hadde sex samme dag el blei positiv å mange dager etter fra du får positiv el test så er det innen 24-48 timer til egge slipper tror jeg.. håper jeg ikke går helt i surr her.. hehe! Men uansett, 10 dager etter første mens dag så er det bare å kjøre på håper det hjalp deg.. Maaasse lykke til
sommerbaby! Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 er allerede på dag 13 jeg da, og vi har ikke hatt noe særlig med sex. sex annenhver dag er umulig her i huset :/ men det holder vel om vi har sex den dagen el-slår ut, og 2 dager sammenhengende etter? hadde jeg hatt "normal" syklus på 28 dager, hadde jeg jo hatt eggløsning i morgen. men testen i dag var negativ. jeg synes det er litt sært å planlegge å ha sex, synes liksom at det blir så mye bedre om det kommer av seg selv hehe. men burde kanskje ta en runde annenhver dag nå da. har vel eggløsning på torsdag, eller på søndag. lørdag skal jeg bort, så får ikke testet kjempedumt om el skulle komme da.. tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå