Gå til innhold

uregelmessig mens og eggøsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha eggløsning i disse tider, men er så usikker på når..

har kjøpt el-tester, men er jo greit å ha en ca dato selv og.

det er ikke for sent å ha sex den dagen testen er positiv, og dagen etter? eller burde man ha sex en dag i forveien og?

orker ikke ha sex hver enese dag.. :P

januar, februar og mars var syklusen min på 31 dager. i april 38, og nå siste mnd 34.

i april var jeg syk, så er nok derfor. driver kroppen og retter seg opp igjen, ettersom syklusen ble fortkortet med 4 dager sist gang? burde jeg kanskje regne ut fra 31 dager da?

hvilken syklus burde jeg regne ut el fra?

ble masse spm nå, håper noen tar seg tid til å svare :)

går inn i vår 2pp nå, sluttet med pillene i slutten av januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) travelt dette med uregelmessig mens å el. Men fra førstedag i mens så burde du regne 14 til el. Vi har sex fra dag 10 og i annen hver dag. Vi hadde sex samme dag el blei positiv å mange dager etter :P fra du får positiv el test så er det innen 24-48 timer til egge slipper :) tror jeg.. håper jeg ikke går helt i surr her.. hehe! Men uansett, 10 dager etter første mens dag så er det bare å kjøre på ;) håper det hjalp deg.. Maaasse lykke til :)

Skrevet

er allerede på dag 13 jeg da, og vi har ikke hatt noe særlig med sex.

sex annenhver dag er umulig her i huset :/ men det holder vel om vi har sex den dagen el-slår ut, og 2 dager sammenhengende etter?

hadde jeg hatt "normal" syklus på 28 dager, hadde jeg jo hatt eggløsning i morgen. men testen i dag var negativ.

jeg synes det er litt sært å planlegge å ha sex, synes liksom at det blir så mye bedre om det kommer av seg selv :P hehe.

men burde kanskje ta en runde annenhver dag nå da.

har vel eggløsning på torsdag, eller på søndag.

lørdag skal jeg bort, så får ikke testet :( kjempedumt om el skulle komme da..

tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...