helene0: jan09+jun11 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Må bare fortelle hvor glad jeg er i dag. Har hatt en fantastisk dag i supert vær. Har fått sovet godt i natt, trent i dag, vært ute i det fiiiine været, klippet gresset, lekt masse med knøttet og sitter nå i sofaen med en kopp te og nyter stillheten Har begynt så smått med grøt (er kun på smaksprøve-posjon enda) vi har allerede gått fra å våkne hver 3. time til å våkne en gang i løpet av natta. Det har vart en uke nå, så jeg håper det holder seg. Kanskje det aller beste med denne dagen er at den konstante blødningen jeg har hatt i over to måneder (pga spiral) endelig ser ut til å gi seg. Endelig er kroppen min tilbake og jeg føler med ikke ekkel og stinkende heeele tiden. I dag er livet herlig Flere som vil dele fine dager?
ellynn Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Signerer denne:) Fantastisk vær! Sovet relativt godt (vi har blitt bortskjemte med nattsoving og dermed er 2-3 smokkinnstappinger mye:) Har jogget en tur. Foreldrene mine passet småen et par timer og jeg var da en tur hos bestevenninna mi og vi solte oss og mimret om gamle dager!! Så har vi grillet, lekt med småen utpå terassegulvet, gått tur med vogna. Har vært ute i heeele dag og blitt solbrent på skuldrene! Dessuten har mannen min fri den kommende uka og værmeldingen fremover ser veldig bra ut.. Jeg er også en glad mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå