Puppen og lillemor Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 jeg testet positivt på el-tester onsdag og torsdag.. fikk negativ test på fredag.. men har ikke hatt el-slim.. Noen som kan hjelpe meg tolke dette? Har jeg hatt EL? Eller ikke?
Tingeling27 Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 dytter, dette har lurer jeg også på...hadde el i dag, men ingen tegn til el slim...i tillegg spottet jeg også frem til torsdag...
Schrødingerkatta Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 "Det er ikke alle som har eggløsningsslim, og de skal tolke alt annet vått sekret som superfruktbart" Dette er tatt ut fra www.pernille.info og det kan kanskje være forklaringen. Står forresten mye info om sekret der.
Puppen og lillemor Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Noen som vet om man kan mye el-slim en syklus og lite eller nesten ingenting neste? Jeg har som regel ganske mye el-slim, og har derfor hatt ganske god kontroll på el (trodde jeg).. Bare for moro skyld ville jeg bruke el-testing denne pp.. fikk positive tester omtrent da jeg forventet å få det, men ikke noe el-slim..
Tingeling27 Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 takk for svar:) men er så rart, for jeg hadde el slim forrige syklus, og bruker og ha det...derfor jeg syns det var så merkelig....og denne syklusen spottet jeg også frem 2 dager før el.... men da får vi bare håpe på det beste:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå