Gå til innhold

6 uker til termin 4 august, og nå gikk slimproppen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet den kan gå mange uker før, men skulle ønske at det skjedde noe før side jeg lever i bekkenløsnings helvete!!;)) litt løye med det 2 svangerskapet for jeg slapper så mye mer av, og faktisk gleder meg til de vonde riene skal begynne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får nå håpe det går minst 3 uker til da, ingen ønsker seg vel en pramatur baby? ;-)

På meg gikk slimproppen 6 uker før termin med nr 1, jeg fødte på termindagen, så det kan gå tid ja. Spennende likevel :-)

Skrevet

off neida, selvfølgelig så ønsker jeg ikke en prematur baby, men tanken frister litt siden er har så masse vondt, men om etter 3 uker så er gutten hjertelig velkommen. han er allerde stor så om ca 1 uke så har han tatt igjen fødselvekten til datteren min;) min slimpropp gikk 1 uke før fødsel sist, så jeg tar ikke tap av slimpropp som ett tegn på fødsel;)

Skrevet

åh,vi har termin samtidig vi da:P

ingenting hr skjedd her..men håper baby kommer i uke 37..er så sykt sliten,må gå me bekkenbelte for å kunne gå osv..

jeg ble født i uke 37 å lillesøs i uke 35..så jeg har sjanse for å få litt tidlig,også fordi jeg er liten..men håper d går 3uker til..

hvordan er formen din ellers?

Skrevet

Formen er ellers helt fin;) ikke kvalmen eller noe slikt, men det var lettere det første svangerskapet, fått litt ekstra med alt denne gangen. men skal ikke klage;) gleder meg kjempe masse til gutten kommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...