pauline og knerten Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jøssenann, DER kom spisekicket! Har hatt normal apetitt omtrent hele svangerskapet, bare litt mindre apetitt enn vanlig i starten kanskje – men NÅ, de siste par dagene, har jeg plutselig hatt lyst på mat absolutt hele tiden. Jeg sitter her og har spist fire middagsporsjoner og en banan, og er fortsatt ikke fornøyd. Hjelp! Har jo ikke mer mat i huset nå engang, jo! Haha. Hva gjør dere damer som har det på samme måte? Går dere sultne eller spiser dere?
pauline og knerten Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2009 Er straks i uke 33 forresten.
mamma til <3to<3 Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hehehe...jeg kjenner meg veldig igjen! Er i uke 34 nå, og har merket veldig økt appetitt den siste uka. Det finnes ikke bunn i magen min, og det er jo litt rart vil jeg si! Jeg tenker på mat HELE tida, men prøver å begrense meg. Det er ikke lett, så som regel går jeg og småspiser hele dagen. Det blir desverre mye usunt også.... Huffameg...får litt dårlig samvittighet..... Nå skal jeg spise et eple, så kanskje jeg føler meg litt bedre...hihi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå