marina.m Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei, vurderer å flytte til Årvoll med 2 barn. Sogner i så fall enten til Årvoll eller Tonsenhagen skole. Noen som har erfaring? Svar meg gjerne vær så snill, det haster:)
heleneharefrøken_ Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har vært lærervikar på tonsenhagen skole, bare i en kort periode. Men fikk et bra intrykk av skolen:) aktivitetsdag en dag i uka, rett ved skogen. Hyggelige lærere og elever. 1-7 trinn. Årvoll skole har jeg ikke hørt så mye om. Det er både barne og ungdomsskole. 1-10 trinn. Kan være både positivt og negativt det. Tonsenhagen var hvertfall veldig trivlig;)
kokelimonke Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Kjenner flere som har gått på årvoll og de trivdes godt, men nå begynner jo det å bli noen år siden...;-) Bor i samme område, men sokner til andre skoler. Veldig trygt og barnevennlig her, men vet ikke noe om de skolene.
Tante Gustava Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Vet at Årvoll skole har et bra rykte, men skolen har visst snart sprengt kapasitet. Noen barn som egentlig skal gå på årvoll, havner på tonsenhagen. Men regner med at tonsenhagen er en bra skole også, har i alle fall ikke hørt annet. Regner med jeg hadde hørt det, siden jeg bor i området... Vil ellers anbefale deg på det varmeste å flytte hit, vi stortrives på alle måter
marina.m Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2009 vi vurderer sterkt å flytte til årvoll, virker veldig barnevennlig:) noen som advarte meg mot tonsenhagen skole med hensyn til antall innvandrerbarn:"nesten bare utenlandske barn i 1.klasse..."osv.... men det høres jo helt ekstremt ut....
BabyMe Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har jobbet et år på Årvoll skole nå! (permisjoon nå) Jeg trivdes veldig godt der! Masse hyggelige lærere og miljø. Men det er en stor skole som sagt. En av de største i Oslo pga at det er 1-10. Men kan anbefale den! ;D Hvilke klasser skal dine barn begynne i? Tonsenhagen har jeg hørt mye trivelig om også Men kjenner ikke skolen selv.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 kan egentlig ikke si noe om skolen, men jobber i bhg og er ofte på tur i skogen på tonsenhagen. når vi går forbi tenker jeg alltid på hvor aktive lærere er og hvor fint det ser ut som barna har det der. alltid mange aktiviteter som sykkel på sommeren, skiturer på vinteren inn i skogen og de har masse skog rundt seg. selvfølgelig er dette det man ser, men det har jo mye å si. kan jo hende folk ikke er fornøyde, men ser hvertall bra ut da lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå