Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29+1 i dag. Vi har bestilt en ukes ferie i Danmark fra 11.juli. Vanligvis tilbringer vi en del tid på vestlandet ved sjøen og på fjellet i Hallingdal i sommerferien også. Dette tror jeg kan bli vanskelig i år p.g.a bekkenløsninga mi. Vi bruker 12 timer til vestlandet og ca 4 timer til fjells.

Vi har to barn fra før som har forventninger om å gjennomføre det samme som tidligere i sommerferien. Skuffelsen vi nok bli stor om vi ikke finner noen gode alternativ, gjerne i nærheten av Oslo. Er det noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke egentlig ferie i år siden jeg er student, men høygravid og manne må jobbe.

Vi har termin om 31 dager også. Meg og han vi har fra før bare tusler rundt og prøver å ikke slite hverandre ut av den grunn. Mannen jobber og sliter sånn sett.

Vi satser heller på dagsaktiviteter om formen er ok. Og planlegger kort tid fremover. I tilfelle.

Skrevet

Har termin 22 juli fødte en uke før med begge de forige svangerskap. For oss (barna er 6 og 7 år) blir det dagsturer i nærområdet. Vi håper på flott vær slik at vi kan nyte slappe dager ved mjøsa....:) Ellers planlegger vi å reise en tur til Mørekysten før skolestart slik at det blir en liten "orntlig" ferietur på unga..

Skrevet

Har termin 28 juli...

Kommer til å ta det rolig juli mnd, har 2 barn på 4 og 6 år som gjerne vil finne på noe..

Så vi tar oss en tur til dyreparken i august slik at det får seg en tur:)

Bruker 2 dager på reisen bort slik at den lille får seg noen gode pauser ,,, Så det ikke blir for lenge for han i bilsetet:)

Skrevet

to eller tre uker på campingferie i sverige, gleder oss masse, skal kose mye med tulla på to år,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...