Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Lurer på om noen har har pco-cyster på eggstokkene? IKKE pcos altså. Hvordan gikk det å bli gravid med dette fenomenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel sikkert veldig individuelt, men lurer egentlig på det samme. Jeg temper for å prøve å finne eggløsning. Har egentlig ikke hatt så veldig lange sykluser (29-40 dager), men er nå på CD 20 og fortsatt ingen eggløsning :(

Skrevet

Hei!

Jeg har polycystiske eggstokker. Eller eggstokk. Han så bare på høyre. Jeg fikk det bekreftet på UL. Har også litt små blødninger før mensen. Mine sykluser har vært mellom 24-31 dager hver mnd. Gyno sa at jeg ikke hadde regelmessig EL. men alle hormonprøver var normale. Så Det betyr vel at jeg hadde EL forrige mnd. Men hvis jeg ikke ble gravid i sommer skulle jeg få litt hjelp.

Jeg for min del tror at jeg ikke har kommet helt i gang etter 14 år på p-piller. Jeg ble gravid etter 3 mnd, men mistet. nå er jeg i 7pp.

Skrevet

Hei:) Jeg vet ikke om det var pco-cyster jeg hadde. Men brukte nok litt lenger tid pga de cystene ja. Gynekologen min sa at det kunne gjøre det litt vanskeligere. Fordi det "kludra" til med syklusen min. Men ble gravid etterhvert:) Men som sagt, vet jo ikke om det var samme som deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...