Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg ikke videre pen, altså! Fra igår ettermiddag har jeg begynt å bli noe hoven rundt øynene (ikke allergi) og idag ser det ikke noe bedre ut. Har ikke opplevd før å hovne opp i ansiktet mot slutten av graviditeten. Rart! Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Skrevet

ER det fødefjes?

Folk snakker jo om at man ofte hovner opp i fjeste på slutten og da mener man jo at fødselen er nært forestående.

Når har du termin?

Skrevet

jeg har termin 18 juli....men har hovnet opp OVER ALT! Spesielt beina og hendene da, men leppene er også blitt hovne! Nesten litt fornøyd med det...hehe:-) Silikon lepper!! :-)

Skrevet

Ja, hadde det enda vært et tegn på det :) Da hadde jeg blitt glad ;)

Er litt over tre uker til termin (17.juli). Men jeg tviler for at jeg føder enda, selv om jeg føler meg mer enn nok klar ;)

Er bare hoven i ansiktet, ikke ellers, verken på ankler/legger eller fingre. Har ikke opplevd det før. Føler meg ikke noe pen nå nei ;)

Skrevet

Ja, det er jo det som er fødefjes det da;) he he:)

Skrevet

Ifølge min mor har jeg hovnet opp i ansiktet, men selv har jeg ikke lagt merke til det. Mamma ser meg vel med så store tidsmellomrom at en slik forandring vises godt, mens jeg ser meg i speilet hver dag og legger ikke merke til en sakte, gradvis forandring.

Men jeg har lagt merke til at nesen har hovnet opp, for den er rød og må pudres for at det ikke skal se toskete ut... :P

Hendene, føttene og anklene mine er også hovne...

Annonse

Skrevet

Huff, ja det er mye rart som kan skje når man går gravid :) Ser for øvrig ikke noe penere ut idag ;(

Skrevet

Var hos legen forrige torsdag og da kommenterte til og med han at jeg var hoven i ansiktet! Så ja, jeg er skikkelig hoven i ansiktet. Var det sist også, det ser jeg på bildene.

er i uke 35+4 i dag og har termin 25. juli

Skrevet

Jeg blir alltid hoven i ansiktet mot slutten. Veldig gøy... :-( Får utflytende kjevelinjer, kinnbena blir mindre synlige og hele ansiktet rundere. Begynner så smått rundt uke 31-32 og blir bare værre og værre jo nærmere termin jeg kommer. Er vann i kroppen som gjør det på meg. Bare 1 ukes tid etter fødselen ser jeg helt normal ut igjen, og har med alle opplevd at folk nesten ikke kjenner meg igjen da så forandringen er stor for min del.

Skrevet

Jeg har termin 16.juli og er også blitt hoven i ansiktet. Nesa er brei, leppene større (det er det eneste positive!), har pølsefingre og null ankler for tia. Verker og dovner bort i hendene... Men nå er det ikke lenge igjen, og vannet forsvinner heldigvis fort :)

Skrevet

Jeg var også mer hoven i ansiktet siste gang hos legen, og hun sa det hadde med blodtrykket å gjøre. Det stemte , det hadde steget betraktelig. Men har hørt mange steder at det nærmer seg fødsel da, men nå er det 5 dager siden jeg hadde legetime. Ingenting på gang foreløpig. Termin på onsdag 24.06.09.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...