Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Trodde endelig at ting skulle bli litt lettere nå! Min kjære har vært "handicappet" i nesten et halvt år og har endelig operert og er på bedringens vei. Og nå er han endelig brukenes til husarbeid og bleieskift, MEN! så får han senebetennelse i skulderen så da er han like ubrukelig som før! ARG! Jeg er så sliten av alt husarbeid, matlaging, bleieskift, og alt som jeg må gjøre! Jeg som trodde jeg endelig skulle få avlastning og hjelp her hjemme! Heldigvis er tulla rå på gulvvask, bare fester en mopp under magen hennes så fyker hun rundt i rommet! Hehe, bare tuller, men hadde jo vært genialt da!
Nagilimia Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hihi, moro du ser litt humor i det da Eller så kan du jo sette moppene på bena til sambo eller er det der opperert? Da får han i hvertfall tatt seg av litt husarbeid Samtidig som jeg vet hvor sliten du måååå være, en blir så sliten at man verken vet om man skal le eller grine... og ingen skjønner at du er sååå sliten
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Han har operert kneet så den planen utgår desverre.. Men vi får bare leve i et rotehus nå, for nå tar jeg 1 dag pause! I morgen skal jeg ha grandiosa til middag, klesvask får vente og kjøkkenet får rydde seg selv om det vil.. Heldigvis har jeg en engel av en søster som kommer å henter tulla og passer hun en natt iblant så jeg kan sove leeeenge:) Og urettferdig som det er, så sover selvfølgelig tulla hele natta uten å våkne en eneste gang der. Men her hjemme våkner hun gjerne 2 ganger.. Arg...
Nagilimia Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Sånn er det her også: mini sover hele nattan borte, men her våkner han gjerne 2-3 ganger... men men deilig men en pustepause innimellom Jeg skal henge opp lapp etter hushjelp jeg, for jeg orker ikke mer!! Vi har jo begge slutta og røyke, så kan jo bruke pengene der i stede
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 D va trist å høre :-/ Ikke godt å være sliten!! Samtidig e d jo synd i mann din som sikkert har store smerta? Har du ingen familie rundt dokker som kan hjelpe litt til? Men sjøl om han har senebetennelse kan han vell ta unge me ut, omså på en kjøretur om d e tungt å gå, så du kan få sove eller hvilt dæ nån tima?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Joda han er kjempe flink å lar meg sove. Problemet er bare den hersens husvasken! Og i dag så tok tilogmed tulla morgning klokka 4! Og da var jeg VIRKELIG i sovemodus!
Berta_78 Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Kanskje du burde vurdere å sette bort husvasken? Selv om det koster litt, kan det være en god investering i egen fysiske & mentale helse... Vi betaler 400 kr annenhver uke (tre timer), også drar vi en støvsuger + en støvkult over når det trengs innimellom. Gull verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå