Gå til innhold

Hvilken stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken stelleveske dere kjøper, og eventuelt hvorfor?

Vurderer å gå til innkjøp av en helt vanlig veske, men tror ikke barnefaren blir spesielt fornøyd om han skal gå rundt med en dameveske. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har emmaljunga sin enkleste, men det var kun fordi den fulgte med vognen. Hadde den ikke gjort det ville jeg tatt en med skikkelig stellematte inkludert, da dette kan være greit når en skal stelle der det ikke er stellematte

Skrevet

Jeg har kjøpt den nye til Teutonia pga stor plass og flere rom slik at det er lett å holde orden. Den er litt stor, så kanskje jeg skaffer meg en vanlig, litt stor veske etterhvert... Har teutonia vogn da, fint når det matcher :)

Skrevet

Du får kjøpt fint reisestelleunderlag på KID interiør tror den koster 69 kr..

Jeg har valgt en stor veske med mange rom i stedet for stelleveske- var tilbud på Bagorama for 250 kr har kostet 600 før. Stor og god plass, den er svart og nøytral.

Skrevet

Vi har en fra polarn o.pyret fra forrigemann. Men jeg syns den er litt stor. Husker at vi etterhvert ikke orka å dra på den store veska ogprøvde å pakke minst mulig så snart som mulig:)

Skrevet

Anbefaler BabyBjørn sin, den som kan beukes som ryggsekk. Den brukte vi til lillejenta fylte to år...

Skrevet

Vi kjøpte stelleveske i går. Babycare sin, syntes den var mest praktisk siden den er hard, slik at den står uansett om det er noe i den eller ikke. Er med stellematte i den, og god plass i selve veska. Samboern min var med å velga den ut, så tror ikke han forbinner den med en dameveske hvertfall :)

Skrevet

Jeg har selv sett ei stund etter en stelleveske. Jeg endte opp med å kjøpe meg en Bjørn Borg veske i stedet for de vanlige stelleveskene. betalte kr 399. Kan jo bruke den når bleietiden er over også... Er godt fornøyd med den. Det var tre store rom inni den+ noen smårom, et stort rom i lokket og eget rom til mobilen. Glidelås så ting ikke detter ut og borrelås som fester lokket til veska. Henger godt på vogna også (spesielt om en fester reima under lokket). Eneste som ikke er med er stellematte, men det får en kjøpt utenom.

Lykke til med valget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...