msunicorn Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Mulig jeg er små-hysterisk men tør ikke gi jenta mi brødskive enda. Ser det er mange som har begynt med det rundt den alderen. Hun har jo ingen tenner enda, men det trengs vel ikke. Er redd for at hun skal sette det i halsen. Når fikk deres små brødskive da?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Æ bynnte nettopp, å han e 7,5 mnd ;-) Å d går superbra! Han tygge me gomman, å elske brød :-) Om ungen din klare litt klompa, så går d nåkk bra :-) Du får prøve å se :-)
Lunita_ Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 vi begynnte med brødskive når gutten vår var 7 mnd..han satte litt i halsen til og begynne med,men gi tittesmå biter til og begynne med:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hvilken type brød har dere gitt dere som har startet med brød?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Fikk anbefalt det som heter Grovbrød (21 kr på Rema)- det er godt, grovt og uten hele korn, samt lite salt! Det var vel det brødet som vant en sånn brødtest på FBI her forleden tror jeg=) Vi begynte forøvrig med brød nå nylig, flisa er 8 mnd. Hun synes det er kjempegøy med brød (og spes å pelle på smulene, og forsøke å få dem inn i munnen hehe;)- men det kommer mange rare grimaser og hun får litt småbrekninger til tider. Litt uvant med så store klumper plutselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå