Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Bor i ett ungt borettslag og de fester,roper,spiller høy musikk,slosst,røyker,bråker døgnet rundt!!!!! Ah,blir gal!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 kjipt :-/ Ring purken om dm bråke mellom 23-7 :-)
msunicorn Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Huff, høres ikke bra ut! Skjønner at det er til å bli gal av. Har noen naboer selv som fester og spiller HØY musikk noen helger, men heldigvis ikke hver helg. Men når det skjer holder jeg på å gå på veggen. Ikke alle som tar hensyn dessverre. Nå bor jeg på landet og har ikke erfaring med hvordan borettslag fungerer, men det er vel en bestyrer eller noen man kan klage til? Skal jo ikke være sånn! Hvis ikke det blir bedre hadde jeg vurdert å flytte, men det er jo enklere sagt enn gjort det skjønner jeg.
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Ring politiet! Vi reiser på mange slike oppdrag i løpet av natta om det er tid;) Man skal respektere den almindelige fred og orden, og ikke minst natteroen!!
Lunita_ Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 er det ikke slik at det skal være stille i byggefelt og boretslag etter kl 11 på kvelden?
babygullz <3 vilde Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Ja nå er sommern her så get used to it Må være kjipt da, glad jeg ikke bor i et sånnt nabolag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå