Gå til innhold

Kortermede bodyer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vi egentlig noe særlig kortermede bodyer? Bruker nyfødte mye av dette på sommern?

Jeg har termin 30 juli, men kan jo komme før og etter. Det kan forsåvidt være dritvarmt hele august og september, men trenger jeg noe særlig kortermede bodyer i feks str 50 og 56?

Skal kjøpe inn klær til de første ukene nå,og lurer på om det er nødvendig med mange eller noen kortermede bodyer?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen få kan jo være greit å gå til innkjøp av, så kjøper du bare fler om babyen skulle trenge det! :)

Gutten vår trengte noen korterma (han er født i slutten av mai), for det var så varm sommer.

Som "tilbehør" ka det være greit med tynne jakker som man kan ta over om det skulle bli litt kaldt. Hettejakker må du ikke finne på å kjøpe for hettene er veldig i veien! :)

Det er min erfaring :)

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 kortermede bodyer i str 56 og har termin 9. august. Synes det er greit å ha noen, men siden det er så sent på sommeren vil jeg ikke ha så mange, så har jeg en kjole også som kan brukes om det er veldig varmt.

Vi fikk vår nr 3 den 12.juni, og da hadde jeg vel en 3-4 kortermede bodyer, det holdt lenge det, likte egentlig best å bruke langermede siden de sjeldent var mer enn 20-22 grader i skyggen og han jo bare skulle være i skyggen eller inne. De få dagene det var 24 grader + i skyggen var det ok med kortermet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...