Gå til innhold

Unnskyld for ekle detaljer, men HVA I ALL VERDEN ER DETTE???

L prøver igjen har blitt mamma

Anbefalte innlegg

Var på toalettet nå, og måtte gjøre "nr. 2". Det er ca to timer siden jeg tok crinone. Plutselig kjenner jeg at det kommer noe fra den andre åpningen! Er vant med at det kommer ut crinone-rester ved toalettbesøk, og at disse har variert i farge fra hvit til grå til sort til rosa, men dette skremte meg! Det var en ganske stor gulhvit halvveis gjennomsiktig slimklump iblandet crinonerester (unnskyld igjen for ekle detaljer) - hjeeelp, hva er nå dette??? Har ingen smerter, og det virker som det ikke kommer noe mer... Noen som har opplevd noe liknende?

Fortsetter under...

Sikkert ikke farlig så lenge det ikke er blod. Jeg synes også det kommer ganske mye rart ut innimellom! Bruker dere å fjerne noe rester med fingrene? Eller skal man bare la det være? Det samler seg jo en del etterhvert. Har bare brukt 14 dager, jeg...Sikkert litt dumt spørsmål, men får ikke mannen også hormoner i seg ved samleie?

Hei! jeg har brukt Crinone i 6 uker nå og er fra lege på IVF/Ullevål blitt anbefalt å "forsiktig ta ut restene" med en finger innimellom for at det ikke skal samle seg for mye. Selv tar jeg nå ut rester x 2 /uke.... Angående samleie: vi avstår faktisk fra det til jeg er ferdig med den unnskyld uttrykket JÆVLA crinonen!! Det er jo ikke akkurat noe hyggelig når pikken blir full av ekle medikamentrester da!!

Takk for tilbakemeldingene jenter:) Er ikke fullt så nervøs lenger nå, har ikke kommet noe mer enn de vanlige ekle restene. Men huff: GLEDER meg til jeg er ferdig med crinone-kuren!!! Siden jeg tar ny dose hver dag, peller jeg ut restene først. Og da er det ikke ekkelt å ha samleie heller - hormonene mine har visst gjort meg litt ekstra fyrig, så klarer ikke å avstå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...