Gå til innhold

Engasjement for nye treff i Molde???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott dere hadde et bra treff :)

Synd jeg ikke hadde mulighet til å bli med.

Er gjerne med på treff jeg, men blir kanskje med baby for min del da, termin om 6 dager og mulig igangsettelse neste mandag om ingenting har skjedd før da :)

så passer best etter det for meg :)

Jeg kunne godt tenke meg å være med på treff!! Jeg reiser bort på ferie i ei uke nå, men etter dette skal vi stort sett holde oss hjemme til termin tror jeg. Har ei på snart 4 som skal ha ferie fra barnehagen i noen uker framover nå, så blir det treff på dagtid må jeg sannsynligvis ha med meg henne også..

Så koselig at så mange er engasjert.

Jeg foreslår uke 28 (uka før jazzen),

og det er jo bare å ta med barna :)

Er det noen ønsker om dag og sted?

Passer det for mange den uken?

For min del passer hele uken, unntatt tirsdag 7/7.

Kom gjerne med forslag :D

Annonse

Uke 28 høres greit ut for min del! Kan alle dager da, unntatt fredag 10. Dersom vi skal ha treff på dagtid slik at noen må ha med barn er det greit å være en plass der de har lekekrok/rom i alle fall.. =)

Jeg og størstegutten min er med!:) vi skal prøve iallefall:P hehe

For oss passer det IKKE på mandag,onsdag eller torsdag da:P hehe

Sønnen min fyller 1 år på torsdag 08juli så da vil vi være hjemme;)

Passer forresten best på dagtid her også:) rundt kl 1-2:)

Så kosli at mange er interessert. Vi kan prøve på fredag f. eks. kl 1, men jeg trenger forslag når det kommer til sted. Det høres ut som at flere vil ta med barn, så trenger et barnevennlig sted. Gi gjerne forslag dere som har mer peiling enn meg når det kommer til dette.

Høres dette greit ut?

Annonse

okei.

No trur i, etter litt fram å tbake, og etter å fått høre litt me dåkker andre, at torsdag den 9/7 passe best. Da får kanskje fleire muligheten å sjå d å :D Forhåpentligvis kjem mammatilgullguttene også, sjøl om at ho opprinneli ikkje hadde muligheten.

Håpe å se flest muli på egoen den 9/7 kl 14.30 :)

Hadde vært fint om dem som trur dem kjem da hadde svart på detta innlegge, så veit om d kommer nokken :)

Håpe i slepp å sitte aleine :) Hehe...

Sees på bim-treff.

i håpe no at du har muliheten å komme. d hadde vært kosli å tuffet d توفا

Å mammatilgullguttene<3, d va veldi trist at du ikkje hadde muligheten likevel :( Glede me t å treffe d å :D

Håpe at fleire har muliheten t å komme, vil ikkje sitte aleine :S

Bord e reservert :)

Jeg har fortsatt lyst til å treffe dere, men ligger på sykehuset for tida. Jeg håper å slippe ut veldig snart, men det er litt usikkert enda. Det er UTROLIG hvor mye ugagn den lille spira greier å gjøre allerede. :-p

Offa Frøken B :(

Er det mye ugagn i magen din ja. Ikke bra. Håper ting retter seg og du blir bedre snart :)

så domt at jeg ikke får se deg mitt 4. barn høygravid. Det var jo så kosli sist :) Kos deg :)

No bynne i virkeli å bli uroli for at i blir sittende aleine :S

HJEEEELP!!!!

hehe... :P

Ble utskrevet fra sykehuset i dag og har nettopp kommet hjem. Kjenner at sofaen blir min beste venn i dag og ser derfor ikke for meg en tur til innover til byen. Håper heller det blir et treff senere som det passer bedre å bli med på. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...