Lovehearts Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hva syns dere om dette? tror dere jeg klarer meg. var egentlig bare mann og barn som skulle til besteforeldrene men plutselig har jeg kjempe lyst til å være med, så tenkte kanskje jeg skulle overraske dem 2 dager etter at de er komt opp : ) Hva tenker dere om dette? noen som har flydd så seint før? stress? Fikk datteren min 8 dager førtermin. :/ risiko? Håper på noen tanker.
Mammarama=) Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Tror neppe det er annbefalt..Og vet at noen flyselskap har restruksjoner på det..Men snakk med din lege og flyselskapet du event. skal fly med..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 vanskelig å si, kommer jo helt an på formen din..i forrige svangerskap tror jeg ikke jeg ville hatt noen betenkeligheter fordi formen var fin, blodsirkulasjonen bra og ikke vann i kroppen eller bekken/rygg vondt...men denne gangen er jeg glad vi bestemte oss for ikke å fly i uke 32, da formen er helt annerledes... du må vel nesten kjenne på det selv..hvor langt er du på vei nå da, og hvordan er formen?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 i forrige svangerskap dalte formen drastisk i uke 34. Var i veldig fin form til da. Fødte i uke 35. Nå er jeg igjen i uke 35 og hadde ikke klart en flytur på 3 timer. De siste to-tre dagene har jeg plutselig fått veldig masse murringer i mage, rygg og masse kynnere. Så kan jo være at noe er på gang her igjen. Men du må nesten bare se an din form. Hva orker du og hva sier legen?
Mamma_til_isabella Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Om du ikke har noen risikosvangerskap kan du fly inntil 4 timer inntil uke 38 med både Norwegian og SAS! Bare husk på å drikk mye vann,beveg deg mye,bruk støttestrømper og gjerne velg en plass ytterst så du kan få strukket ut bena. Skulle det skje en begynnende fødsel ombord er det som regel alltid lege eller helsepersonell ombord.Og alltid steder man kan mellomlande.Pleier ikke ta lengre tid enn 30 min fra cock piten får info om det til de kan klare å lande! Men det forekommer veldig sjeldent fødsel på fly. Vi har hatt med oss mange opp til uke 38 og det har gått helt fint. Føler du deg pigg nok til å reise ville jeg reist:-)
Countess Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jeg reiste nå i uke 35 og det gikk kjempefint Først en flytur på 4 timer,så en på 2 timer. Men så er jeg i veldig go form,så ville ikke anbefale noen som ikke er i så go form. Drikk mye vann,beveg deg mye,og få sitteplass nermest midtgang så skulle det gå veldig bra
Lovehearts Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2009 Takk for alle svar. Er i fin form nå. men gjør litt vondt å sitte rett opp og ned, (babyen sparker i ribbeina.) ikke problemer med blodtrykk eller vann i kroppen. Er så usikker. vet ikke om jeg klarer å holde ut 10 dager uten datteren min Hadde vært så kjekt å kunne overrasket dem. Jeg er nå i uke 31 begynner på uke 32 i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå