Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Er det sånn at alle Medela slanger, skjold osv passer til alle pumpene? Får lkke noe skikkelig svar når jeg spør på apotek ol. Jeg fullpumper, og det blir litt travelt med bare ett pumpesett, ja.. Takker for svar
blomstre Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hei Jeg har Medela Symphony og Medela mini electric, de har forskjellig slange, men skjolda passer på begge to :-) Har fullpumpet og hadde 3 pumpesett. Jeg skylte de i kaldt vann etter bruk og brukte de en gang til før jeg la de til vask. På den måten kunne jeg pumpe 6 ganger før de måtte vaskes opp og kokes. Hadde også 12 flasker. Må ha utstyret i orden hvis det skal være gjennomførbart! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hei Takk for svar:-) Da kan jeg sikkert bruke de forskjellige setta, da, hvis jeg kjøper slanger som passer til de. Tror alle slangene passer til pumpa, hvis jeg tar vekk de endestykkene.. Jeg får prøve å se:-) Det skal våre sikkert og visst at utstyret må være i orden. Brukte Avent sin elektriske, men den rett ut suger, synes jeg. Gikk ofte med en halvtime for å bli ferdig. Etter at jeg kjøpte Medela dobbelpumpe, går det jo unna på under halve tiden. Pumper på 10. uka nå, og det går for såvidt greit. Blir rutine i det som ved amming, og når snuppa ikke tåler mme, så er det jo enda viktigere at det går an å gjennomføre uten for mye styr med utstyret, for å si det sånn;-) HI
blomstre Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hei igjen Du trenger vel ikke bytte slangene før de ev blir ødelagt? Jeg har hatt de originale slangene hele tiden. Så ikke så viktig om det følger med noen som ikke passer i pumpesettet. Ellers er det en del tips å lese i tråden Morsmelk på flaske(pumping). Lykke til med pumpingen, håper det kommer til å gå greit for deg. Husk å involvere partneren ;-) Jeg hadde iallefall ikke greid å gjennomføre det alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå