Mammapostei! Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Det kommer an på hvilken hårkur du bruker og hva hensikten med den er, Redken sin Extreme Cat er en proteinkur for håret uten "mykgjørende" ingredienser, da trenger du hvertfall balsam etterpå. Andre igjen gjør vel så godt som samme jobben som en balsam og det ser du vel nesten? Tror ikke du "ødelegger" kuren ved å bruke balsam så føler du at du trenger det ville jeg gjort det....
Trollemor og snuppa! Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jess, det spørs på kuren, les bakpå pakka, da blir du kanskje klokere?
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har lært at balsam lukker porene i hårstrådene, så det er viktig å bruke det.... Men jeg bruker en shampo og balsam som er helt naturlig og økologisk, og balsamen er sånn at den bygger opp håret, legger seg ikke som en film utenpå.. de som gjør det får jeg nemlig fett hår av..
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 glemte det du spurte om egentlig da.. jeg bruker balsamen sammen med shampoen, og hårkur etterpå....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har hørt at du ikke skal bruke balsam i det hele tatt når du kurer håret, hverken før eller etter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå