Gå til innhold

Da er det min tur til å syte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg over IKM (i går) og ingen tegn til tanta, og negativ test.

Hadde et par med skygge før i uken, men ble den sterkere, neida, så heldig skulle jeg ikke være. De ble blenda hvite isteden.

Nå syns jeg enten tanta skal komme slik at jeg kan begynne en ny PP, eller testen bli positiv. Dette greiene midt i mellom er frustrerende!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt! Du har all grunn til å bli lei dette, viktig å få ut litt syt iblant! Ikke noe er verre enn å gå over IKM, vente og vente og vente: du har min fulle sympati.

Jeg er ganske lei selv for tida, ikke bare av at det ikke klaffer, men jeg har også nylig fått vite at mine hyppige soppinfeksjoner overhode ikke har vært sopp, men en kronisk hudsykdom som jeg må lære å leve med, blæ

Lenge til du har ferie da? STOR STOR STOR KLEM

Skrevet

Har ferie om en uke, hadde vært veldig fint om tanta hadde dratt igjen innen da (om hun kommer da).

Dette er helt idiotisk. Har hverken mensmurringer, eller graviditetsymptomer. Litt stikking i livmoren det er alt.

Og jeg vet jeg hadde eggløsning. Masse slim, smerter og positive EL-tester.

Skrevet

Du har min fulle sympati også!!

Er i samme båt som deg, hadde ikm på tirsdag/onsdag, hatt et par tester med skygge men så negativt. Er så utrolig frustrerende! Har følt meg rimelig sikker på at jeg vet når jeg hadde EL, i følge livmortappen og EL slim. Brukte derimot ikke EL tester, å nå beygnner jeg bare å lure på om jeg har bomma likevel :/ Slutta på pillen i mars, den først syklusen var på 5 uker, den andre på 4,5 å jeg skjønner i såfall bare IKKE hvorfor den her plutselig skal være på over 5 uker!!! Trodde det var i ferd med å bli litt regelmessig å skulle ligge på 4 - 4,5 uker den måneden her også..:(

Åh, det er jammen godt å få syte litt...

Skrevet

Det er sååååå kjipt å gå sånn!!!!! Jeg er på 13 dagen over IKM og samme greia her. Nå har jeg bare gitt opp å teste mer så nå blir det faktisk ikke mer testing før tidligst om en uke!!!

Som om ikke det er nok "stress" å aldri bli gravid liksom *oppgitt*

Nei, vi får syte i vei og trøste hverandre etter beste evne:-))

Trøsteklem fra

Skrevet

Var på do nå. Tanta er kommet. Da hopper jeg over på 5. pp etter MA.

Skrevet

Uff så dumt da:(

Håper på dedre lykke for det neste mnd:) At lange varme sommernetter gjør susen for oss alle......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...