Gå til innhold

Beate84 og Ariel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Finner ikke tråden vår jeg, så håper det er greit at jeg starter en ny?

Hvordan går det med dere?

Her er søknad om prøverør sendt, så da kommer vi mest sannsynlig i gang med forsøkene før jul. Nå er jeg på nattevakt 3 av 3, så jeg begynner å bli litt sliten. Gleder meg til å sove to netter før jeg skal på vakt igjen:)

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! går helt fint det =)=)

så bra søknaden er sendt da =) det blir bra! huff skjønner du e sliten av 3 nattevakter! men penger blir det vel.. ;o)

her går det fint =) har komt heim fra jobb, til skjønne sambo som laga hjemmelaga pizza til oss =)

kjøpte forresten ny tv i dag, bare 32" da, men det holder for oss=) nå har mi 28" liksom, så bedre blir det uansett! =)=)

men nå blir det natta på oss =) god vakt videre ;o)

klemklem =)

Skrevet

Ja det blir spennende!:) Deilig at det endelig skjer litt!

Det blir mye penger ja, nattevakter er godt betalt:) Blir deilig med ekstra penger i juli!

Så snill samboern din er som laget hjemmelaget pizza til dere! Hørtes kjempegodt ut! Gratulerer med ny tv! Man merker en del forskjell på 28" og 32". 32" er en fin størrelse:)

Hvordan ligger du an i syklusen nå?

Tusen takk!

Sove godt (eller du har vel sovet en stund allerede, hihi).

Klemklem

Skrevet

ja 32" er helt fint det =) blir deilig med flat-tv istedenfor en som har en gigantisk "rompe".. =)

Skal ha EL neste helg en gang... rundtom der hvertfall, får jo se det når e el-tester :)

sov godt i natt ja =) hehe.. ferdig på jobb nå, så nå lager sambo middag =) (han som er kokken i huset) =P

Har du prøvd CB el-test mange ganger?

klem

Skrevet

Heisann! Jeg fant faktisk tråden vår og skrev nettopp på den, men vi kan godt skrive på denne her. den andre er jo så lang så like greit det.

Dreamer!

Så gøy og bra at søknaden er sendt!:) Så gla for deg! :)

På min front er det ganske stille kan man si, nå jobber jeg hver dag så blir så sliten og så er det så varmt, så nå sover vi ,har ikke hatt sex på en stund for begge er helt kjørte om kvelden, men men tar det som det kommer ikke noe hast. ENDA en jente jeg jobber med er gravid, hun begynte for en liten stund siden og nå blir hun sannsynligvis sykemeldt fordi hun er dårlig, så det er litt dumt, men hun vistte jo ikke at hun ble gravid da hun begynte hos oss. gla for henne:)

Ariel!

Hvordan går det? husk at jeg ikke har telefon nå, mistet den i dag tidlig, veeeldig irriterende! arghh! men jeg har sperret den da, og skal ringe telenor i morgen fopr å høre om jeg kan videreføre abbonemmentet til en eventuell ny telefon. håper det. har ikke råd til å ha to abbonementer.

Eller går det bra eller??

Begge!

Jeg strøyk på norskeksamen, valgte analyse oppgave dum som jeg var, men men er ikke den verste å ta opp igjen.

Jeg fikk C på matte eksamen da:) juuuuuuuuuuuuhuuu:) happy happy happy!:)

natta puss på begge.!

Skrevet

heia!

jeg synes alle er gravid nå.. alle har kul på magen.. jeg skal til legen på mandag, så få henvisning til gyn./spesialist, da e vil ta UL for å se om det er noe galt med eggstokkene mine.. (fant ikke EL med ELtestene og har heller ikke hatt symptomer på det denne mnd..) så da vil e bare dra te legen å finne ut av det istedenfor å gå rundt å lure...

jeg, sambo og ungen hans skal på hytten i helgen:) blir deilig, få litt farge å bade i sjøen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...