ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Flere her inne som sliter med en mann som ikke har lyst til å ha sex? Vi har prøvd å bli gravid i 1,5 år, er andre pp på pergo nå! Men mannen vil jo ikke ha sex!!!!! Huff, kjenner jeg blir både sint og såret.. Han vil jo ha baby, men han sier at han ikke har lyst til å ha sex for tiden.. Greit nok det, jeg skal ikke tvinge han.. men syns han prøver litt lite.. Hvis jeg prøver meg på han, så får jeg bare nei til svar.. enten er han for trøtt eller så har han bare ikke lyst! Sånn har det vært noen mnd nå, men jeg håpet det skulle bli mer sex nå, ettersom jeg fikk pergo av gyn.. ikke vil ha snakke om det heller! Hvis jeg spør om det er en grunn til at han ikke har lyst, så blir han bare sint! Å da sitter jeg igjen med masse tanker og spørsmål og INGEN svar Huff, ble litt langt og sytete dette, men godt å få ut litt frustrasjon! blir glad for svar og gode råd
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Ikke så veldig lett å si noen trøstendeord her da:/ Men tenker kanskje at dere må sette dere ned og finne ut om dere har felles mål, om han ønsker dette like sterkt som deg. Mulig han sliter med tanker det ikke er så lett og prate om....... Hvoran er han sånn til ellers da??? Ikke alle menn som tenker like mye på sex. Eller har lyst. For han må jo forstå at han på en måte må "bidra" nå som der eaktivt prøver......særlig siden du har startet med pergo. Mulig dette blir for mye stess for han og den måten han reagerer på er og ikke ha sex??? Bare noen taker fra min side. Det er jo mulig og snakke med noen profesjonelle på område om dere ikke skulle greie og snakke om det dere imellom. Sikker tflere par som sliter med det samme:/ Vi damer tenker fort på mannes sperm som en nødvendig ting som må til for å bli gravid. Kanskje dere må snakke litt om hvordan dere skal beholde elskoven og nærheten i dette, slik at han ikke føler seg kun som en "spermibank"????? Ønsker dere iallfall mass lykke til, og håper dere finner ut av dette i felleskap:) Tror kommunikasjon er et nøkkelord her jeg da.......
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Takk for svar! Han har hatt lite lyst på sex lenge nå.. har vel vært sånn mer eller mindre i et halvt år! Å når det gjelder prøvingen her i huset, så snakker vi lite om det.. det er ikke no snakk om el og alt det styret der! Vi har hatt sex når han har lyst, og kun for kosens skyld..! Så jeg tror ikke han føler seg presset på noen måte! Vi tar det egentlig ganske med ro, selv om vi begge har veldig lyst på baby! Men jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig.. Men jeg skal snakke med han om det, så kanskje jeg blir litt klokere..hehe Er jo ikke no vits å dra til gyn for videre utredning, hvis han innerst inne ikke vil ha barn nå..Noe jeg tenker en del på! Men han er desverre en person som ikke snakker så mye om følelser og den slags, så jeg må liksom dra orda ut av han :/
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Håper det ordner seg for dere:) Lange varme sommernetter kanskje gjør susen......hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå