Hemningsløs ツ Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg blir gal snart. Idag fikk jeg mensen, babyen min på litt over 3 måneder vil ikke ha puppen. Jeg har gitt han masse erstatning, men skriker og skriker og stopper ikke. Ingen ting er bra nok, ikke vil han sove. Før idag syntes jeg han virket varm og klam, så jeg tok tempen som var på 37,1 så er muligens jeg som er kald på hendene. Er litt overhysterisk. Jeg har hatt han på meg i hele dag, og pappaen hans er heller ute å fester enn å hjelpe meg. Med andre ord stiller han ikke opp. Jeg blir gal snart, nå ligger sønnen min i vippestolen og surver mens jeg vipper, så håper noen har noen suverene tips til meg. Har heller ikke fått spist noe idag, ikke fått dusjet eller ryddet noe. Den lille har med andre ord tatt all tiden min. Noen tips til en sliten og frustrert mamma? Kan jeg få han til å slutte å gråte på noen måte?
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har nok ingen store gode råd.. for jeg har liksom aldri hatt noe sånn problem med mine to.. så har aldri satt meg inn i det.. men det første jeg tenker er jo at han kanskje har vondt i magen pga for mye erstatning..? det er jo mye tyngre å fordøye enn morsmelk.. hvor bor du? Hvis du tilfeldigvis bor i fr.stad så kunne jeg kommet å passet på babyen din eller noe så du fikk dusjet og slappet av litt.. Hvis du ikke har noe familie eller venner som kan hjelpe deg.? Samboeren din får du ta å riste litt i .. *klem*
FruTB Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Meken kan jo smake annerledes når man får mensen ja, men det virker kanskje som om det er noe annet som plager (plaget?) babyen din. Som hun over her sier så er det mye tyngre å fordøye mme - har babyen fått det før? Min fikk hvertfall veldig vondt i magen av mme ... Eller så kan det jo være luft i magen, tenner, eller annet ubehag. Håper det går bedre i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå