Gå til innhold

Nå er alt klart til babyen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er kjøpt inn, bagen er pakka, og babysenga står ferdig oppredd, tildekket av et dynetrekk. Runder 37 uker på onsdag og er veldig klar. Sannsynligheten er stor for at jeg må gå noen uker til. Men det kjennes godt å ha alt klart :) Puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her mangler fortsatt skap og skuffer til å ha babytøy i, men nå ligger det iallefall i bilen og skal bli satt opp i morgen.

Ellers er alt på plass unntatt toalettmappa som jeg lurer litt på å pakke nå.

Skrevet

Huff, ja nå skrøt jeg på meg litt for mye ;) Toalettmappa er ikke pakka. Men har lagt en lapp i bagen med liste over resten som skal puttes oppi til slutt :) Da er jo du også så godt som i mål :) Det er en god følese :)

Skrevet

Når begynte du å kjøpe inn ting?

Begynner å få litt angst for å ikke få ferdig alt nå.. Skal bestille vogna til uka så iaffal den er i boks, men det er MYE som må handles inn før vi er klare. Jeg runder uke 30 i morra, så er jo igrunn ikke SÅ lenge til ting kan skje...

Skrevet

Jeg venter jo nummer tre, og i tillegg blir det to tette, så jeg har hatt det meste fra før. Det eneste jeg har kjøpt nytt har vært bilstol (på salg i mars), og jenteklær, da jeg bare har gutteklær fra før. Det har jeg kjøpt inn litt og litt fra i vinter av :)

Skrevet

Så flink du er!

Vi må heve sengebunnen til babyen og vaske og lufte sengetøy. Og så er vi vel klare vi også. :) Men jeg er bare 35+6 da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...