Gjest Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hei! Hvor mye mat gir dere deres babyer på 4-5 måneder? Mi får 4-5 flasker mme til sammen i løpet av en dag pluss at hun får et halvt lite middagsglass med grønnsakspure/potetstappe med grønnsaker og en liten skål med grøt. Hun får da tilbud om mme i tillegg såklart.. Det varierer hvor mye hun drikker, alt fra 40-50ml (til middag/grøt) til 200ml når hun ikke får det. Det er jo forskjell på hvor sulten man er til enhver tid, og forskjell på barn, men vil gjerne sammenligne så jeg vet at jeg gjør riktig, hehe Tror jeg skal begynne å gjøre klart flasker med 200ml til hvert måltid, selvom hun ikke spiser opp alt. Er jo bedre at hun kan spise til hun er mett, uten at vi løper ut og lager en flaske til..hehe
serina Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 hei! Jeg lager til 180 ml MME til hvert maaltid, og noen ganger drikker gutten min det hele, andre ganger ikke. Spiser 4 maaltider om dagen, pluss en flaske foer jeg legger meg. Planen er aa kutte ut den siste flaska naa, for naa har jeg begynt aa gi litt smaksprover paa kveldsgroet. Han begynner skikkelig aa faa smaken paa det! Etterhvert kommer jeg vel til aa begynne aa gi litt middag og formiddagsgroet, men tar det rolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå